ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

                              


"بِـہ نآمِ اوُ "


 الهــی چوטּ در تو نگرم از جملـہ تاج دارانم و چوטּ در خود نگرم از جملـہ خاکسارانم خاک بر باد کردم و بر تטּ خود بیداد کردم و شیطاטּ را شاد 

 الهی در سر خمار تو دارم و در دل اسرار تو دارم و بر زباטּ اشعار تو  

 الهی اگر گویم ستایش و ثنای تو گویم و اگر جویم رضای تو جویم  

 الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهاטּ جز تو کسی ندارم . 

 الهی ظاهِری داریم بس شوریدہ و باطنی داریم بخواب غفلت آلودہ و دیدہ ای پر آب گاهی در آتش می سوزیم و گاهی در آب دیدہ غرق .heart

  

/برگرفته از: مناجات نامه خواجه عبداللّه انصاری/

منبـع: حکیمانه{کلیک}

  • پاییز (:

نظرات (۱)

سلام وبلاگ جالبی دارید خوش حال میشم منا دنبال کنید
پاسخ:
مرسی،مطالب وبلاگی توجهم و جلب کنه،دنبال میکنم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.