ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی


"به نام او"

هربار که نگاهم به ابی بیکرانش برخورد میکند ، گویی تازه دیده ام،گویی  تازه اسمان زیبای ابی را دیده ام،

با خود میگویم( امروز اسمون با همه روزها فرق داره!) جمله ای که هر روز میگویم و اسمان هیچ فرقی نکرده و فقط  من فرق کرده ام. روزی اسمان برایم سیاه است، روزی ابی است و روزی خدا را در ان میبینم.

گاهی فکر میکنم اسمان فتوشاپ است! انقدر ابی میشود انقدر ابی میشود که نمیتوانی نگاهت را از او بگیری.

اسمان ابی ام هر روز یک رنگ است.یک رنگ!

رنگ من تغییر میکند نه او!

گاهی غصه رنگ  میشوم و گاهی شادرنگ!

اسمان هم به ساز من میرقصد!

+  کاش هیچ وقت این ساختمون های بلند مانع دیدن اسمون نمیشدن )-:

کااش رنگ نوشته  ابی کم رنگ بود،حس بهتری القا میکرد،نه؟

دوست دارم درمورد نوشته هام نظربدین! ایراد بگیرین!




  • پاییز (:

نظرات (۳)

:))

همین جوری ام قشنگه
پاسخ:
بعله
:)
پاسخ:
: )

اینجا یکی از کمبوداش ، کمبود تنوع رنگیه ... بنفش نداره :(
پاسخ:
خیلی رنگ ها نداره..!
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.