ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

√بهار....امسال نسبت به سالهای دیگه بیشتر مشتاق بهارم..! نمیدونم چرا،اینکه دربهار قراره چی بشه،خدا میدونه!

اصلا تصور هوای بهاری و گل و عطر گل و این رنگ و لعاب بهار فقط انرژی مثبت میده !

چند روز اخیر،وقتی توی محیط درمورد من حرفی گفته میشه... به فکر فرو میرم..تصمیم میگیرم جبران کنم..شادباشم..خوب باشم..بهتر باشم...خوشرو..مهربون..اگربشه! متاسفانه اراده ام خیلی ضعیفه!!! 

...برای همتون همه همه همه آرزو دارم که همیشه خوشحال باشید! سلامت باشید! موفق باشید!همه رو دوست داشته باشید!

باخدا باشید! دور از هرگونه فکر و مشغله باشید..مثل بهار بمونید!!!! سبز و شاداب.

التماس دعا/فعلا

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

من در بلگفا: azii0.blogfa

شما هم هستید بلگفا بدید

  • پاییز (:

نظرات (۱۰)

بهار عالیییه :-)
پاسخ:
عالی
من تازه اومدم اینجا حالا برم بلاگفا ʘ‿ʘ
پاسخ:
خوش اومدید
  • بآنو نارینـ
  • وبی که سه سال داشتم رو به باد داد :/
    خب حق دارم ناراحت باشم ازش :(
    پاسخ:
    بله به هرحال نویسنده به وبلاگ اعتماد میکنه و نوشته هاش و اونجا ثبت میکنه
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • بلاگفا ندوس
    پاسخ:
    بلاگفا دشمن همه شد !
  • بآنو نارینـ
  • باز داغ دل من تازه شد با این بلاگفا :/
    پاسخ:
    حالا از قصد کِه نکرده
    منم امسال خیلی مشتاقم و خیلی شادم... خیلی وقت بود که برام بی اهمیت شده بود نوروز، ولی امسال حس خوبی دارم :)
    پاسخ:
    Che khoob (( : 
    وای خیلی حس خوبیه خداییش:)

    من که اصلا حض می کنم .. پنجره ی اتاقم مدام بازه و هوای بهار بهم میخوره :)جای شما خالی ...

    پیش خودمون بمونه ولی از زمستون متنفرم .. این بهار به حدی انرژی داده هنوز نیومده که همه ی کارای عقب افتاده رو به دست گرفتم :)

    روزگارت بهاری گل بانو ..

    امیدوارم زندگیت پر از این حس های دلنشین باشه

    |گل|
    پاسخ:
    جای من و حسابی خالی کن ((:
    هر دو رو دوست دارم ..
    همچنین مهربونم ❤
    مرسی از دعاهای قشنگت
  • آقای بلوطــــ
  • نه قضیه من برعکس بود 
    من دوسال پیش قبل از سکته ی قلبی بلاگفا وبلاگم رو حذف کردم بعد وقتی که بلاگفا سکته رو زد و دوباره خوب شد وبلاگ حذف شده ی من دوباره زنده شد :| باور کنید
    ولی من بیان رو خیلی بیشتر دوست دارم :))
    پاسخ:
    چه جالب ((:
    همه ی اونایی که برای همه آرزو کردید;آینه ! :)))
    پاسخ:
    عزیزم :*
  • آقای بلوطــــ
  • بلاگفا نامردِ
    پاسخ:
    حالا از قصد که برباد نداد وبلاگهاتون رو !
    یکم گذشت داشته باشید (((:
    البته شاید برای کسی دست رنج چندسالش باشه،سخت باشه.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.