ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

گاهی میشود آنقدر دلت میگیرد که از زمین و زمان شاکی میشوی،همان زمان است که یک فرشته ی آسمانی از راه میرسد و قفل دلت را باز میکند و هرچه بدی و غم غصه است میریزد بیرون! خبر ندارد که با دیدن خود  او  غم و غصه ها خودشان پا به فرار گذاشتند !

برای دوستان خوبم .

امروز
ذهنم پر است،
از یک مادیان و کره اش
فردا،
برایت شعری عاشقانه خواهم نوشت. "حسین پناهی"
..

چه بارانی است در بیرون این اتاق!

باران؟

ابرهای همه ی غم های تاریخ،

یک باره بر سرم باریدن گرفته اند.

کسی نمی داند که در چه دردی و تبی

می سوزم  و می نویسم!."دکتر شریعتی"

..

منبع اشعار:کلیک {وبلاگ اشعار کامل شاعران}

..

پیشنهاد:به وبلاگش سر بزنید شعرهای زیبایی داره.

پ.ن:نمیخوام با این حرفام،مجبور به کامنت گذاشتن کنم شما رو یا دلداری دادن! اما حس میکنم خیلی غیرقابل تحمل شدم :| اینجا از چشم بنده افتاده ولی وبلاگ بلاگفا رو خیلی دوست دارم! اما به خاطر وجود شما نازنین ها هم میام و پُست میذارم ((:

پ.ن:راستی هنوز اسم وبلاگ خوب پیدا نکردم! اگر چیز جالبی مدِ نظره لطفا بگین.

سلامت باشید..

  • پاییز (:

نظرات (۷)

سـلـام 

آذر ؟؟؟
پاسخ:
سلام.
بله (( :
تصویرسازی این پست کار خودتونه؟
پاسخ:
خیر
همین "ماهی گلی" قشنگه :-)
پاسخ:
برای اینجا نمیخوام.

گاهی میشود آنقدر دلت میگیرد که از زمین و زمان شاکی میشوی،همان زمان است که یک فرشته ی آسمانی از راه میرسد و قفل دلت را باز میکند و هرچه بدی و غم غصه است میریزد بیرون! خبر ندارد که با دیدن خود  او  غم و غصه ها خودشان پا به فرار گذاشتند !

+ این عاالی بود:)
پاسخ:
به به ثمین جان.کجا بودی شما؟
شدیدا باعث خوشحالیه،ثمین جان با قلم زیباش تعریف کنه!!
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • مرسی بابت معرفی سایت :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :*
    دختر خوب این چه حرفیه؟؟!!! متن به این قشنگی نوشتی!!!
    من پیشنهاد میکنم از بین عبارات تو شعرا اسم مورد نظرتو پیدا کنی.
    اسم وب من و توضیح زیرش ازفریدونه :)
    پیشنهاد: تا صبح تابناک اهورایی
    اینم از فریدون :)
    پاسخ:
    ممنون مهربونترینم :**
    اره ایده جالبی میتونه باشه،فقط میترسم بعد یه مدت پشیمون شم:دی
    مرسییی بابت این پیشنهاد قشنگت ♥ 
    به هیچ وجه غیر قابل تحمل نیستین...
    دیگه هم ازین حرفا..؟!
    چی؟!
    نَ دا ریم :)

    ما خیلی تشکر می کنیم که به فکر ما ها هم هستین و اینجا رو هم قابل می دونین و برا ما می نویسین :)
    پاسخ:
    فقط انرژی مثبت میگیرم !!
    خواهش میکتم عزیزم،منم تشکر میکنم بابت وفاداری تون :* :*
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.