ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

سبزی  که پاک میکنم ، بیشتر غرق نوشته های دورپیج آن میشوم و لامصب انقدر نوشته هایش هیجانی و جنایی است که تا به نقطه مرکزی نوشته میرسی ، یا  روزنامه پاره شده است و نصیب و روزی سبزی تو شده؛یا اینکه گل و مالی شده و اصلا قادر به خواندن نیست.

روزنامه فقط روزنامه های سبزی ! 

وقتی هم که برای خرید سبزی میروم روزنامه های کنار را که اقای سبزی فروش برای دورپیچ گذاشته مرا تحریک به خواندن میکند و یه حس درونی میگوید : بگو بهش  اون و دورپیچ کنه باحاله مطلباش !

.

قابل توجه اقایان سبزی فروشی که برای دورپیچ سبزی روزنامه نمیگذارند!

+من برای این پست واقعا نمیدونم چه تصویری بذارم ، اگر به ذهنتون رسید بگین تا بذارم زودتر ! تو اینترنت هم سرچ میکنم نمیاره درست حسابی !

  • پاییز (:

نظرات (۷)

  • عباس حیدری
  • منم بچه بودم کمک مادرم می کردم...
    همین حسّــــو داشتم...
    یه وبلاگ کوچیک داریم. تشریف بیارین خوشحال میشما!!
    پاسخ:
    (( : 
    چشم.میام
    من یه نظر اینجا گذاشتم
     نیست؟!؟!
    پاسخ:
    اره .
    ببخشین! دستم خورد حذف شد :/ 
    :)
    آره موافقم :))
    هم با شما هم با حسن آقا!
    همیشه روزنامه ها برام کسل کننده بودن و نمیدونم چرا!
    پاسخ:
    خب همه ی مطالبش که جالب نیست!
  • آوو کادو
  • واقعا جالبه که میشه دورپیچ سبزی ها رو هم خوند! :-))
    پاسخ:
    خیلی جالبه !
    تازه از هر روزنامه ای هم خوندنش بیشتر میچسبه !
    دقیقا منم همین طورم
    منتها من از روزنامه برا تمیزکاری استفاده میکنم
    مثلا شیشه پاک کردن
    بعد مامنم داد میزنه شیشه ات رو پاک کن پسر
    بعد من میگم بذار بخونم
    اینجاش جالب شده
    بعدش پاک میکنم :)))
    پاسخ:
    بله برای پاک کردن شیشه و پنجره هم کاربردهای فرواوان داره !
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.