ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

دلم میخواست آب بخورم..آب بخورم با دستان خودم..درکودکی وقتی بابا دستانش را میگرفت و من مینوشیدم و زمانی که از بین انگشتان بابا آبها میریخت و مجبور بودم باز قد را بلند کنم تا یک دست دیگر آب بخورم تا سیر شوم.. دلم میخواست قدم بلندبود،دستانم بزرگ بود تا مثل آدم بزرگ ها خودم آب بخورم!..حالا بزرگ شدم حالا خودم میتوانم خیلی کارها را انجام دهم،حالا قدم بلندشده،حالا دستانم بزرگ شده است..حالا خودم میتوانم آب بخورم..اما یک چیز دیگر میخواهم بخورم..آب..آن هم با دستان بابا!

پ.ن:حالم خیلی خوب نبودپستای بعضی هارو خوندم،معذرت میخواهم اگر نظر نذاشتم،نمیتوانستم بنویسم.سلامت باشید..


  • پاییز (:

نظرات (۷)

  • خانوم فیروزه ای ※※
  • زود خوب شو :0
    پاسخ:
    چشم:دی
  • محمدرضا ...
  • آره ... همینطوره ... دست های بابا ... :(
    یه گفته معروفی هست که واقعیت و نکته خوبی رو باین می کنه :
    میگه که هیچ سربالایی ای نیست که سر پایینی نداشته باشه .
    امیدوارم هر چه زودتر وضع درست بشه :)
    پاسخ:
    ممنون!
    جمله زیبایی بود
    خوب می شی

    خووب :)
    پاسخ:
    امیدوارم !!

    :( 

    ایشالا زودی حالت خوب بشه ...

    پاسخ:
    ممنون.توهم همینطور گندم
  • صحبتِ جانانه
  • ان شاءالله خوب و سربلندباشید همیشه
    پاسخ:
    ممنونم! همچنین
    :(

    نبینیم حالتون بد باشه...:(

    زودی خوب شید زود زود...خب?! :)

    پاسخ:
    عزیزم! فدای دل مهربونت :**
    چشم :*
    +امیدوارم هرچه زود تر بهتر بشید ...:-)
    پاسخ:
    ممنونم !!
    منم خسته کردم همتون رو با این انرژی های منفی!!
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.