ماهی گُلـی

ماهی گُلـی

°بسمه تعالی°
مطالب دارای ذکرمنبع با همان منبع کپی شود! "اللهم عجل لولیک الفرج"
. . .
گم کرده ام خود را در این انبوه بی کسی..
"آذر"

طبقه بندی موضوعی

فقط ! 

ببخشید باز ، میخوام ادرس ایمیل وعوض کنم که شاید منجر به تغییر ادرسم بشه.

تنها زحمتی که باید بکشید اینه اگرر لینک کردید ادرس عوض شه.همین.

هرموقع عوض کردم میگن.

اگر هم وبلاگ تو بخش " وبلاگ هایی که دنبال میکنم" دنبال میکنید اونجا هم باید ادرس عوض شه !

ببخشیدا 

+نیستین دوستان ! زهرا،مهتاب،عارفه.. و...

  • پاییز (:

نظرات (۳)

من هستم هستم ... :)
پاسخ:
چ خووب ((:
ولی خبری که نیست خیلی :دی
  • محمدرضا ...
  • حاضر ...
    وجود خارجی  دارم .... :)
    باشد :)
    هسدیم هسدیم !
    پاسخ:
    اعلام وجود کن با پستات زهرا جان :*
    !! 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.